به فروشگاه فایل ایرانیان خوش آمدید.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 46
  • بازدید دیروز : 46
  • بازدید کل : 110489

دانلود مقاله امنیت پرداخت های الکترونیکی


دانلود مقاله امنیت پرداخت های الکترونیکی

مشخصات فایل

 

 

نوع فایل: word

تعداد صفحه: 20

 

 

مقدمه:

استانداردهای صنعت بانکداری ایران طراحی شده‌است، می‌کوشد تا با بهره‌گیری از قانون چک، این خلأ را پر کند. در این سیستم، سند دیجیتالی پایاچک بین پایامشتری، پایاتاجر و پایابانک‌های آنها از طریق اینترنت صادر، ارسال و واگذار می‌شود، و پایاپای بین پایابانک‌های پایاکاربران دخیل، از طریق سویچ بین‌بانکی صورت می‌گیرد. پایابانک‌ها چک، یکی از اوراق تجاری و رایج‌ترین ابزار پرداخت در ایران بوده و قائم‌مقام پول است. ولی امروزه یکی از مشکلات اقتصادی جامعه، حجم عظیم نقدینگی است که خارج از سیستم بانکی کشور است و امکانات برنامه‌ریزی دقیق و اعمال سیاست‌های پولی و بانکی را متأثر و در پاره‌ای موارد، غیرممکن ساخته است. لذا همه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید با جلب اطمینان و اعتماد کامل مردم، برای انجام دریافت‌ها و پرداخت‌ها در معاملات، از طریق سیستم بانکی باشد و بهترین وسیله برای اعمال چنین سیاستی حمایت کامل حقوقی و جزایی از چک است. برای حضور در عرصة تجارت الکترونیکی نیز لازم است که اصلاحات سیستم پرداخت کشور مد‌نظر قرار گیرد. پرداخت الکترونیکی این امکان را فراهم می‌آورد که عمل پرداخت به سهولت‏، ارزانسریع و با امنیت قابل قبولی در محیط دیجیتالی صورت گیرد. سیستم پایاچک که برای پرداخت اینترنتی چک الکترونیکی بر اساس به عنوان مرجع صدور گواهی عمل کرده و برای پایاکاربران خود، امضا و گواهی دیجیتالی صادر می‌کنند. در این مقاله، زمینه‌های بانکی و حقوقی که ما را به طراحی سیستم پایاچک رهنمون شد، ارائه می‌دهیم. تجارت الکترونيک در گرو امنيت سيستم هاي بانکي است سیستم های بانکداری الکترونیکی این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا سریع و آسان کلیه کارهای بانکی خود را از طریق تلفن ثابت، تلفن همراه(WAP)، دستگاه های خود پرداز(ATM) و یا اینترنت انجام دهد. باگسترش فناوری انواع سیستم های بانکداری الکترونیکی نیز ایجاد شده است که هر یک از آنها ابعاد تازه ای را در زمینه تبادل اطلاعات میان کاربر و بانک ارایه کرده که از ATMها می توان به عنوان نخستین سیستم شناخته شده در بانکداری الکترونیک اشاره کرد. ۳۰۰ هزار پایانه کارت اعتباری سهم ایران از ۳۷ میلیون پایانه در جهان بسیاری از کارشناسان دستگاه های خودپرداز را سرآغازی در بانکداری الکترونیکی می دانند.

 

 

 

فروشگاه فایل ایرانیان

 


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 901

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

گیلان-شهرستان تالش

باتوجه به این که بعضی ازبانک ها تراکنش کمتراز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ تومان را قبول نمیکنند هنگام خرید باکارت بانکی دیگری خرید خودراانجام دهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما