به فروشگاه فایل ایرانیان خوش آمدید.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 110349

دانلود مقاله انقلاب فرانسه


دانلود مقاله انقلاب فرانسه

مشخصات فایل

 

 

نوع فایل: word

تعداد صفحات: ۱۰

 

چکیده:

انقلاب فرانسه: 

به روي كار آمدن دايركتور از سال 1789 تا سال 1794

رخدادهاي سياسي و اجتماعي بسياري در فرانسه رخ داد كه بر ماهيت حكومت آينده در فرانسه و كل اروپا اثر گذاشت. در اين 5 سال اكثر مردم در امور سياسي مشاركت داشتند و مورخان در معرفي انقلاب فرانسه بيش از همه به معرفي و بررسي اين 5 سال تاكيد دارند. پس از كشتارهاي خونين دوره ي وحشت، مردم ديگر از مبارزات سياسي خسته شدند و علاقه ي خود را به سياست از دست دادند و به خوشگذراني روي آوردند. سبك زندگي و رفتار ساده و بي ريا در زمان ژاكوبن ها جاي خود را به كالسكه هاي پر زرق و برق، تئاترها، رستوران، تالارهاي رقص با شكوه و كالاهاي گران قيمت داد. به مدت كوتاهي انتقام از باقيمانده هاي ژاكوبن ها گرفته شد و تعدادي از مقامات سابق محكوم به مرگ شدند. بسياري از قوانين دوره جمهوري ملغي گشت. كميته ها منحل شدند. زندانيان آزاد گرديدند. كنترل قيمت ها و دستمزدها حذف شد و تمايل سياسي حاكميت به راست چرخيد. سومين قانون اساسي پس از فتح باستيل در سال 1795 نوشته شد و امور كشور به هيئتي 5 نفره به نام هيئت مديره (دايركتور) واگذار شد. مجددا بورژوا به قدرت رسيد و بار ديگر حق راي به صاحبان ثروت محدود شد و حقوق مردم عادي و دهقانان ناديده گرفته شد. يكي از نمايندگان مجمع قانون اساسي در توجيه اين اقدام گفته بود: «برابري مطلق غيرممكن است. اگر وجود داشت، بايد برابري كامل در هوش، تقوا، نيروي جسماني، تحصيل و ثروت در همه ي مردان پذيرفته مي شد ... بايد بهترين شهروندان بر ما حكومت كنند. بهترين ها، تحصيل كرده ها و دلبسته ترين افراد به حفظ قانون و نظم هستند.

فروشگاه فایل ایرانیان


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 632

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

گیلان-شهرستان تالش

باتوجه به این که بعضی ازبانک ها تراکنش کمتراز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ تومان را قبول نمیکنند هنگام خرید باکارت بانکی دیگری خرید خودراانجام دهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما