به فروشگاه فایل ایرانیان خوش آمدید.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 110425

دانلود مقاله اهمیت بازیافت درچرخه اقتصاد


دانلود مقاله اهمیت بازیافت درچرخه اقتصاد

 

مشخصات فایل

 

 

نوع فایل: word

تعدادصفحات: ۴

 

 

چکیده:

 اهميت بازيافت در چرخه اقتصادي كشور به طوركلي بازيافت مواد را مي‌توان به 3 دسته تقسيم كرد: دسته اول- بازيافت موادي كه بدون هيچ‌گونه فرآيندي و فقط با شستشو، ضدعفوني و رعايت مسايل بهداشتي قابل استفاده مجدد هستند، مانند بطري‌‌هاي شيشه‌اي سالم. دسته دوم- بازيافت موادي كه پس از طي فرآيند به مواد جديد تبديل مي‌شوند. مانند شيشه خرده، فلزات، مواد پلاستيكي و كاغذ. دسته سوم- بازيافت مواد، مثل تبديل مواد زايد فسادپذير به كود كمپوست و يا بازيافت انرژي، مثل تجزيه بي‌هوازي مواد زايد فسادپذير و توليد گاز متان (بيوگاز). مزاياي بازيافت مواد زايد تجمع زباله‌هاي خشك روي هم ضمن اشغال فضاها، منظره ناخوشايندي را ايجاد مي‌كند و موجب تجمع حشرات، تخم ريزي سوسك‌ها و ساير ناقلين بيماري را نيز فراهم مي‌آورد، وهم‌چنين بوي مشمئزكننده نيز مزيد بر علت شده و دفع مناسب را مي‌طلبد، اين امر بايد از لحاظ بهداشت، سلامت، اقتصاد و اشتغال نيز قابل قبول باشد. لازم به ذكر است از آن‌جا كه برخي مواد مثل پلاستيك، لاستيك و... قابليت تجزيه و برگشت به چرخه طبيعت را ندارند پس به صرفه و عاقلانه است كه به گونه‌اي ديگر دفع شده كه گزينه مناسب براي اين كار بازيافت (استفاده مجدد و توليد مواد جديد) است. اما نگاه زيست‌محيطي به مسأله بازيافت اين نكته را خاطرنشان مي‌سازد كه با بازيافت در حفظ محيط‌زيست، حفظ ظاهر زيبا و طبيعي اطرافمان گام برمي داريم و فضاي مناسب و مفيد را صرف، تجمع و دفن زايدات نمي‌كنيم.

 

 

فروشگاه فایل ایرانیان

 

 


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1457

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

گیلان-شهرستان تالش

باتوجه به این که بعضی ازبانک ها تراکنش کمتراز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ تومان را قبول نمیکنند هنگام خرید باکارت بانکی دیگری خرید خودراانجام دهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما