به فروشگاه فایل ایرانیان خوش آمدید.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 35
  • بازدید دیروز : 162
  • بازدید کل : 110022

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشافات دانش


دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشافات دانش

مشخصات فایل

 

 

نوع فایل: powerpoint

تعداد اسلاید: ۲۷

 

 

 

مقدمه:

امروزه با گسترش سيستم های پايگاهي و حجم بالای داده های ذخيره شده در اين سيستم ها، نياز به ابزاری است تا بتوان داده های ذخيره شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از اين پردازش را در اختيار کاربران قرار داد.

با استفاده ار پرسش های ساده در SQL و ابزارهای گوناگون گزارش گيری معمولی، می توان اطلاعاتی را در اختيار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتيجه گيری در مورد داده ها و روابط منطقی ميان آنها بپردازند.

وقتي که حجم داده ها بالا باشد، کاربران هر چند زبر دست و با تجربه باشند نمی توانند الگوهای مفيد را در ميان حجم انبوه داده ها تشخيص دهند و يا اگر قادر به اين کار هم باشند، هزينه عمليات از نظر نيروی انسانی و مادی بسيار بالا است.

از سوی ديگر کاربران معمولا فرضيه ای را مطرح می کنند و سپس بر اساس گزارشات مشاهده شده به اثبات يا رد فرضيه می پردازند، در حالی که امروزه نياز به روشهايی است که اصطلاحا به کشف دانش بپردازند يعنی با کمترين دخالت کاربر و به صورت خودکار الگوها و رابطه های منطقی را بيان نمايند.

داده کاوی يکی از مهمترين اين روشها است که به وسيله آن الگوهای مفيد در داده ها با حداقل دخالت کاربران شناخته می شوند و اطلاعاتی را در اختيار کاربران و تحليل گران قرار می دهند تا براساس آنها تصميمات مهم و حياتی در سازمانها اتخاذ شوند.

 

 

 

 

فروشگاه فایل ایرانیان

 

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1087

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

گیلان-شهرستان تالش

باتوجه به این که بعضی ازبانک ها تراکنش کمتراز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ تومان را قبول نمیکنند هنگام خرید باکارت بانکی دیگری خرید خودراانجام دهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما