به فروشگاه فایل ایرانیان خوش آمدید.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 162
  • بازدید کل : 110000

دانلود پاورپوینت نرم افزار پریمر


دانلود پاورپوینت نرم افزار پریمر

مشخصات فایل

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلایدها: ۲۶

 

 

ایجاد پروژه ویدیویی جدید:

با اجرای برنامه پریمیر پرو پنجره welcome to adobe premiere pro ظاهر می شود که در قسمت پایین آن سه آیکون با نام های (new project ) برای ایجاد پروژه جدید ، (openproject ) برای باز کردن پروژه از قبل ذخیره شده، (help ) برای استفاده از راهنمای برنامه وجود دارد. در بالای این پنجره در زیر قسمت Recent projects لیستی از پروژه هایی که قبلا" ذخیره و باز شده اند با پسوند *.prproj که پسوند پروژه های برنامه پریمیر پرو هستند ظاهر می شود. و اگر برای اولین بار به برنامه پریمیر آمده باشیم در این قسمت هیچ چیزی ظاهر نمی شود و باید از دستورnew project استفاده کنیم و اگر در قسمت recent project روی یک پروژه کلیک کنید آن پروژه باز می شود. برای ایجاد یک پروژه جدید آیکون new project را کلیک کنید و یک پنجره با نام New project ظاهر می شود که دارای دو برگه نشانه می باشد. ( 1. Load Present 2. Custom Setting)

در برگ نشان load presets لیستی از برنامه های ویدیویی پیش فرض توسط برنامه پریمیر پرو به کاربر پیشنهاد شده است. در قسمت load presets یک قسمت به نام DV که برای ویدیویی دیجیتال است در نظر گرفته شده است که مربوط به فیلم های دوربین فیلم برداری دیجیتال است و دارای دو حالت سیستم تلویزیونی و رنگ PAL و NTSC می باشد. در صورت احتیاج به پسوندها و فایلهای AVI یا MOV از برگ نشان custom setting استفاده می کنیم و یا از فرمت DV یا Digital setting استفاده و تدوین می کنیم و در آخر از عمل و دستور export نوع فایل ویدیویی خود را انتخاب می کنیم و export می کنیم (که در آینده توضیح داده می شود). برای مثال می توان از برگ نشان load presets نوع سیستم مثلا" PAL را انتخاب و از زیر شاخه آن گزینه standard 48 KHz را انتخاب و سپس در برگ نشان custom setting تغییرات را به این قسمت دهیم مثلا" فرکانس صدا را به 44 KHz تغییر دهیم. .

 

 

فروشگاه فایل ایرانیان


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1041

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

گیلان-شهرستان تالش

باتوجه به این که بعضی ازبانک ها تراکنش کمتراز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ تومان را قبول نمیکنند هنگام خرید باکارت بانکی دیگری خرید خودراانجام دهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما