به فروشگاه فایل ایرانیان خوش آمدید.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 137
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 109962

دانلود پاورپوینت کاربرد بیوتکنولوژی درکشاورزی مدرن


دانلود پاورپوینت کاربرد بیوتکنولوژی درکشاورزی مدرن

مشخصات فایل:

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلایدها: ۲۳

 

 

مقدمه:

کلمه بیوتکنولوژی اولین بار در مجمع سازمان ملل متحد ، در شهر لیدز انگلستان و در سال 1920 به کار برده شد . بیوتکنولوژی یکی از مدرن ترین شاخه های زیست شناسی است که مجموعه ای از علوم بیوشیمی ، میکروبیولوژی سلولی ، بیولوژی ، مهندسی ژنتیک و ... را شامل می شود.

در دهه ششم از قرن بیستم اصلاح گران نباتات توانستند عملکرد بالایی از واریته های جدید به دست آورده و بدین ترتیب انقلاب سبز را به وجود آوردند . اما همزمان با افزایش جمعیت ، این افزایش نتوانست کمبود مواد غذایی را جبران کند لذا دانشمندان به تحقیق در این زمینه پرداختند.

یکی از مشکلات اصلاح نباتات کلاسیک و مرسوم این است که دامنه موجوداتی که امکان مبادله ژن در بین آنها وجود دارد ، به دلیل موانع گونه ای شدیدا محدود است. فنآوری جدید راهکار بهتری را برای کنترل و دست ورزی اهداف فراهم کرده اند و حصار های خاص گونه ای مانعی بر سر راه آنها محسوب نمی شود.

با به کارگیری ‌بیوتکنولوژی‌ می‌توان‌ گیاهی‌ را تولید کرد که‌ به‌ عواملی‌ همچون‌ سرما، گرما، رطوبت‌، خشکی‌، املاح‌، حشرات‌، آفات‌ ویروس‌ها و سایر عوامل‌بیماری زا مقاوم‌ باشند و علاوه‌ برآن‌ در مقایسه‌ با موجود طبیعی‌، مجهز به ‌مکانیسم‌های‌ دفاعی‌ اضافی‌ باشند. این‌ عوامل‌ قرن‌ها است‌ که‌ کشاورزان ‌را آزار داده‌ و لطمات‌ بی‌شمار اقتصادی‌ وارد کرده‌ است.

 

 

فروشگاه فایل ایرانیان


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 647

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

گیلان-شهرستان تالش

باتوجه به این که بعضی ازبانک ها تراکنش کمتراز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ تومان را قبول نمیکنند هنگام خرید باکارت بانکی دیگری خرید خودراانجام دهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما