به فروشگاه فایل ایرانیان خوش آمدید.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 134
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 109959

دانلود مقاله انواع اتصالات درجوشکاری


دانلود مقاله انواع اتصالات درجوشکاری

مشخصات فایل

 

 

نوع فایل: word

تعداد صفحات:۱۶

 

 

چکیده:

انواع اتصالات در جوشکاری و نحوه جوشکاری:

 در ساخت سازه های فولادی جوشی ، اتصالات مختلفی وجود دارد که از نظر شکل اتصال می توان آنها را به انواع زیر تقسیم بندی کرد. الف ) اتصال لب به لب ( Butt Joint) این نوع اتصال در شکل های مختلفی جهت ضخامت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد : کمتر از 5 میلی متر به صورت لب به لبه ساده مطابق شکل بالا 5 -15 میلی متر به صورت لب به لب جناغی ( نیم جناغی یکطرفه – نیم جناغی دو طرفه یا K جناغی یک طرفه V – جناغی دو طرفه X) بیشتر از 15 میلی متر لب به لب لاله ای (نیم لاله ای یک طرفه J – لاله ای یک طرفه U - نیم لاله ای دوطرفه و لاله ای دو طرفه ) ب) اتصال لب روی هم (Lap joint) وقتی که لبه های قطعه روی هم قرار گیرند. ج) اتصال کنج (گوشه ای یا نبشی) ( Corner joint) این اتصال شبیه اتصال سپری است یعنی دو قطعه برهم عمود هستند که ممکن است بین آنها فاصله باشد یا بدون فاصله باشد و به دو صورت داخلی و خارجی جوشکاری روی آن صورت می گیرد. د) اتصال سپری Tee joint) ( دو قطعه به صورت عمودی روی هم قرار می گیرندکه یک طرف یا هر وقت نیاز به استحکام بیشترباشد دو طرف آنرا جوش میدهند. ساده ترین نوع اتصال می باشد . ه) اتصال لبه ای یا پیشانی (Edge joint) این نوع اتصال مخصوص ورق های نازک ( کمتر از 2 میلیمتر)می باشد وبه دلیل این که محل اتصال دو فلز به یکدیگر در حین جوشکاری ذوب نشوند.که به آن اتصال پیشانی نیز گفته می شود.

 

 

فروشگاه فایل ایرانیان


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

گیلان-شهرستان تالش

باتوجه به این که بعضی ازبانک ها تراکنش کمتراز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ تومان را قبول نمیکنند هنگام خرید باکارت بانکی دیگری خرید خودراانجام دهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما